Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzemam go od kwietnia 2015 - do września 2015 zrobiłem 5500 km :) dużo ? pewnie jak na skuter tak, ale nie jestem w stanie się powstrzymać od jazdy, nawet tej totalnie bezcelowej, ot po to, aby pojeździć - w każdym razie, przyjemność z jazdy bezcenna. To idealny kompromis między dużym skuterem typu burgman 650 czy yamaha t-max a maszynkami o poj. 125 cm3 Kapitalnie się prowadzi, przyśpieszenie jest bardzo dobre, mało kto mi podskoczy z pod świateł a nawet motocykle 500 czy 650 mają problem do początkowych 80 km/h później mnie oczywiście wyprzedzają ale ja spalę 3,5 litra a on 6 litrów benzynki :) na setkę. Koszty serwisu baaardzo drogie ;) - np. filtr oleju całe 11 zł. a filtr powietrza 30 zł. Oleju wchodzi całe 1.3 litra, więc kupuje najlepszy jaki jest obecnie motul V300 w cenie 65 zł. za litr a co niech skuterek kąpię się w najlepszych płynach. Jedny, ale to, dosłownie JEDYNY, mankament, to brak możliwości wywalenia kopyt do przodu, przez co przyjmuje się tylko pozycję nocnikową, ale sama ergonomia, jakość, dbałość o detale, ekonomia i bezpieczeństwo, na najwyższym poziomie. Na dojazdy do pracy, przebijanie się w korkach, dalsze wypady w obrębie do 200 km., pojazd wręcz idealny. Kolega ma yamaszkę majesty 400 cm3 i ....., zostaje w tyle na światłach :) przez co doprowadzam go do szewskiej pasji, ale pocieszam go że yamaszka też piękna :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza